Lång dag men ändå inte...

...för vi slutade skolan vid 11 men jag kom hem vid kvart i 6. Efter att vi hade suttit på skolan, efter vi hade slutat, i 2 och en halv timme gick jag, Mimmi, Maya, Emma och Sandra till Skönsberg för att kolla på när Skvaderns innebandylag spelade mot Mora men det gick inte så bra. Dom förlorade med 3-9 men det var roligt att kolla. Efter matchen åkte jag, Mimmi och Maya ner till stan med bussen som var fullproppad med folk. Jag hade sett ett par vantar på Väskan som jag köpte och sen träffade vi Moa sen gick vi till Indiska där Mimmi köpte handledsvärmare. På H&M hittade jag ett snyggt halsband som jag också inkasserade. Han som stod i kassan hade så mörk röst att jag knappt hörde vad han sa eller så pratade han bara väldigt tyst...O.o Lite läskigt. Senare gick vi till donken och käkade lite sen blev det bussen hem. Klockan hade hunnit dra iväg till 5 redan. Men tiden går ju fort när man har roligt ;D See ya! // Flidus


Vantarna ;)


Halsbandet =)

Kommentarer
Postat av: frida

du köpte vantarna :) fint halsband också :)

2011-02-22 @ 10:15:44
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0