Hegen =)

Okej... Jag vet att jag inte har varit bra på att uppdatera men jag har bara inte orkat. Men jag gör det nu ;)
Några viktiga händelser den här veckan...? Öppet hus på skolan i lördags. Jag var guide åt trevliga mäniskor som kallade mig proffsig ;D Det var lite svårt att göra allt man ville (kolla på musikcafét, guida, äta och göra improvisasions övningar i blackbox) men jag hann med det mesta. Jag och Niklas fick springa till aulan efter att vi hade ätit för att hinna se en del av musikcafét men vi hann ;) Efter öppet hus drog jag hem till mamma och bytte om till lite skönare kläder och väntade på att Frida skulle komma för vi skulle ner till Sara men först äta så vi stack ner till pizzerian och delade på en salamipizza...mmm gott! Sen ner till Sara och hade roligt hela kvällen. Kollade på dåliga melodifestivalen som bara blir sämre och sämre. Men man var ju tvungen att kolla liksom. Vi skrattade och åt godis och chips som vanlig och det var kul att samlas allihop igen ;) Vid halv tolv(?) åkte jag och frida hem till med Idas mamma och gick och la oss på en gång för vi va så trötta. Vaknade idag vid 10 och klev upp och åt en mättande frukost med ägg, youghurt och mackor sen gick jag ner till mamma igen för jag skulle tvätta håret innan jag och Frida skulle på Birsta och shoppa. Det blev en tröja, en ponsholiknande huvtröja, en hatt, nagellack och lite saker att äta på. En rolig dag det också =) Jaja nu har ni lite koll på vad jag har gjort i helgen. Hoppas ni har haft lika roligt som jag =) See ya! // Flidus
 

                                   Ponshotröjan =)


Tröjan =)


Hatten =)


Nagellacket =)


Dessa skor köpte jag i fredags innan jag, Maya, Sandra och Emma skulle på Trassel på bio <3 Jag ska ha skorna till dansen ;) 


Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Estet hatt! :o

2011-02-13 @ 20:33:26
URL: http://weron.blogg.se/
Postat av: Alekz

Nicenice! :D

2011-02-14 @ 11:32:09
URL: http://alekzsandra.devote.se
Postat av: frida

Snygga inköp du gjorde och tack för en rolig helg :D<3

2011-02-15 @ 17:38:05
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0