Glee! <3

Just nu sitter jag på skolan och jag känner att det kommer bli en lång dag. Till att börja med är jag sjukt trött men det visste jag att jag skulle vara igår när jag (kl halv 1 inatt) startade en sista episod av glee för dagen. Men det är ju så bra! =D Men idag har vi endast matte och svenska och kommer nog jobba hela skoldagen och det är ju inte lika roligt. Efter det ska jag ham till mamma och vi ska ha lite alla<3dag-fika eftersom vi inte hann det igår. Sen ska jag iväg på teatern halv 7 och kommer hem vi halv 10. Då måste jag sätta mig och göra ett kort till farmor som fyller år på onsdag. Så det kommer bli en jobbig men ganska roliga dag (det roliga är bara teatern, fikat och att göra kortet men ändå ;)) Ikväll/natt blir det nog en eller två glee episoder till ;) See ya! // Flidus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0