-.-

Just nu sitter jag på pappas jobb och väntar på att han sak skjutsa mig till skolan. Jag följde med hit för att jag inte skulle behöva åka bussen och sitta på stan och vänta. Det var bara det att vi var tvungen att åka vid 7 för pappa skulle ha ett kort möte, så jag fick kliva upp vid kvart över 6. När vi kommer hit ringer han som pappa skulle ha mötet med och säger att det måste skjutas upp tills i eftermiddag. Så nu har jag klivit upp en timme före i onödan (och allt är Mickes fel...grrr...) Plus att jag hade behövt den där timmen med tanke på att vi bara har svenska och matte idag och eftersom jag har teater ikväll. Jag får lägga mig tidigt idag. See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0