Det är coolt att vara töntig!

Först nu känner jag mig tillräckligt peppad för att göra ett inlägg. Dom senaste dagarna har jag bara legat inne och kollat på film och ätit godis. Sen fick Emma med mig till Birsta i förrgår där jag köpte en tröja och 4 filmer (Push, Due date, Lottery ticket och The Book of Eli) och emma köpte också några och vi såg 4 av dom under natten till igår och det slutade med att vi gick och la oss vid halv 6 tror jag. Men är man ledig så är man. Och idag var första gången jag kom ut ur huset sen jag var på Birsta med Emma för då åkte jag och pappa och Carina och jag fick övningsköra först på gärdeplanen och sen ut på vägarna. Sen hämtade vi Elin på Birsta och åkte till stan och sen fick jag köra hem därifrån vilket betyder att jag körde på E4:an! Det var asroligt att få köra fort för en gångs skull och inte bara köra på 50 vägar.
Och nu till det som all har väntat på och som alla skriver på sina bloggar... Vad jag fick i julklapp ;) Om jag tar det i den ordning jag fick det så från mamma blev det ett par strumpor, trosor, roll-on och ansiktsvatten, en liten plattång och ett par vantar. Sen kom Mimmi förbi och gav mig en julklapp som jag inte visste om men som var så awesome! Ett par glasögon med vanligt glas! =D


I feel so much smarter! =D

Sen av resten (pappa, carina, elin, stina, simon, abbas, victor och lena, farmor och farfar) fick jag ett halsband, fotopapper, en bok, ett täcke (xD), pengar, presentkort på carlings och det bästa av allt... en påse O'boy! =D Lycka! Sen har jag säcker glömmt nått men det kommer jag väl på =P See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0