"Det är våran träsljödslärare som heter Janne, Erik!"

Imorgon ska jag inte lämna sängen. Idag klev jag och Frida upp 9 för jag skulle ju iväg till teatern för julpyssel med barngrupperna.  När vi klev upp kändes det som om vi hade vaknat och gått upp mitt i natten av nån anledning. Det känndes jätteskumt =P Vi somnade vid kanske 3 inatt så det kanske var därför. Jaja, farmor skjutsade mig till teatern där alla ledare skulle börja fixa allt. Jag, Erika och Sofie skulle hålla i sagohörnan och det var jättemysigt att ligga och lyssna på julsagor när någon annan läste xD Vissa stunder var det bara jag, Erika, Isabell och typ Embla som låg därinne och läste. Sen var vi med på några lekar och sen var det dags för det underbara luciatåget som barnen får göra varje år. Dom är ju så söta!!! xD Med banan/ailen/prinsses/vampyrliknande kostymer blir det alltid ett färgglatt och udda tåg ;D


Sen vart det fika med nybakta lussekatter och julmust, sen kom tomten och delade ut godispåsar och jag och Isabell fick också varsin efter att ha letat rätt på tomten efter han hade gett barnen ;) Det är alltid så mysigt på Kvartersteatern och jag är jätteledsen över att inte kunna vara ledare mer ='( Memen man kan ju inte göra allt.
EFter pysslet åkte jag hem till mamma och åt gröt och skinkmacka med Victor, Lena och mamma sen kollade vi på Småstadsliv Live sen åkte vi hem. Som jag sa kommer jag inte lämna sängen imorogn men jag ska ha alla mina häften om nordisk mytologi inärheten så jag kan plugga... See ya! // Flidus


"Som att hålla tonåringar från kändisar" xP




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0