"...och lösenordet får bara innehålla siffrorna 0-9."

Som om det finns fler siffror...? Skulle fixa ett konto till det nya youtube då den frasen dök upp och fick mig att le lite ;P
Idag har vi kollat klart på filmen Bowling for Columbine som är en dokumentär om hur vapen används i Usa. Den är väldigt stark men väldigt bra och intressant tycker jag. Men den har inte fått mig att ändra mig om att jag vill flytta till L.A ;) Idag är det också fredag och det är helt underbart! Som jag har längtat! Blev tacos till middag och nu väntar en helkväll framför dumburken. See ya! // Flidus


Man kan hitta roliga saker när man städar rummet ;D (och jag vet att min arm ser cp ut men det skiter jag i xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0