Mysdag =)

Kommer nog inte ha tid att blogga ikväll så jag gör ett inlägg nu ;) Just nu sitter jag på skolan. Vi börjar om 35 minuter och jag har redan varit här en kvart... Kommer tidigt till skolan ja! Jaja, sen har vi engelska tror jag och sen är det Juldansen! Ska bli roligt faktiskt för jag gillar att dansa ;) Efter det ska jag träffa Frida på stan sen ska vi åka hem till pappa och mysa med Idol finalen, godis och massa roligt =) Får se vad vi hittar på. Imorgon ska jag på julpysslet på Kuben och jag och Erika ska sitta och läsa sagor för barnen =P Ska bli kul också faktiskt. Jag känner att jag inte är helt gramatiskt korrekt men klockan är faktiskt bara tio över 8... see ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0