Lite panik...!

Okej, det är julafton om 3 dagar och jag är inte klar med mina julklappar än!!! =O Jag ska ner på stan efter skolan idag och köpa det sista om jag hittar det jag ska ha.... Men det är det som är problemet... Jag vet inte vad jag ska ha... Jag har köpt hälfet av mina klappar och har  hälften kvar men jag skulle få vara med på en från pappa till en person så då är jag ju klar där. men jag har fortfarande typ 3 kvar. Elin kommer idag också och vi ska klä granen och fixa lite hemma ikväll. Det ska bli mysigt och imorgon kommer Stina, Simon och Abbas hit och då ska vi ha rimstuga. Sen är det julafton! Och idag går vi ju på lov! Underbart! det vara bara det som fick upp img imorse för jag sov jättedåligt inatt men jag tror det beror på att snobben (våran katt) smög omkring i mitt rum hela natten och hade massa skumma saker för sig. Jaja, jag är ganska pigg nu iallafall. Om ca. 35 minuter har vi teater och sen har vi julpyssel/aktiviteter efter lunchen. Japp that's it for today. See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0