Just because I like something doesn't mean you have to like it!

Har så sjukt mycket att göra just nu! Engelska bok recension som ska in nästa fredag, en uppsats i samhälle om asylfrågor i EU, fördjupnings arbete i religionen där jag/vi som har fornnordisk mytologi ska läsa nio olika tjocka häften och lära oss plus att jag har äckelmatten som ligger i mitt bakhuvud och gnager även om jag klarade ett av de 5 proven jag har framför på vårterminen idag ;D Bara att jobba på. Sen måste jag köpa julklappar som jag inte har börjat med än och jag behöver verkligen städa rummet igen. See ya! // Flidus


Ledsen för den dåliga kvaliten. Bilden är tagen med mobilen ;P

Kommentarer
Postat av: Kip

Du skulle kunna få låna min hjärna några dagar då du har matteprov ;) Bara jag får tillbaka den innan mitt slutprov i matte E. Fast jag tror faktiskt att du kan klara det bra med din egen hjärna också.

2011-12-01 @ 23:42:06
Postat av: flidus

Sv: ja tack kip! jag vill väldigt gärna låna din hjärna! (såg du hur jag fick till det där? xD)

2011-12-02 @ 08:27:32
Postat av: Frida

Jag har inte heller köpt nå julklappar än, vi kanske kan åka någon dag och köpa tillsammans? :)

2011-12-02 @ 08:28:42
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0