='(

Fan. Har slutat som ledare på KVT. Har inte tid med allt från skolan. Känns jättetråkigt att inte få vara med ungarna men just nu har jag en engelska bokrecension som ska vara inne på fredag som jag inte har börjat på än för jag läste ut boken igår, engelska prov nästa vecka, samhällsfördjupningen som ska vara MAX 6 SIDOR om asylfrågor i EU, 9 häften om fornordisk mytologi som jag ska kunna och matten som jag ska göra minst 2 kapitel i inanna vecka 2... Hinner inte med! Känns jättetaskigt mot barnen och Malin och Jonna som jag var ledare med också. Men nu ska jag börja med recensionen. See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: Niklas

Nooo o: Aja, du gjorde rätt val!

2011-12-08 @ 21:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0