"Älska konsten i dig, inte dig själv i konsten" - Stanislavsky

Har varit en ganska lung dag. Började med uppvärming på teatern och sen lite mer analyser som jag börjar bli ganska less på nu... Sen läste Gunilla ur en bok som hette "Att vara äkte på scen" av Konstantin Stanislavsky och den verkade jättebra så den har jag önskat mig i julklapp =) Efter skolan åkte jag till mamma och hämtade väskan sen tog jag bussen till vi där pappa hämtade upp mig. Hemma har jag plggat och bakat chokladbollar. Enligt receptet skulle det bli 35 st av en enkel sats och eftersom vi ska ha dom att sälja imorgon på skolan (eftersom vi har julbal/juldans) och det bara var jag som skulle göra just chokladbollar tänkte jag att jag gör en dubbelsats så det skulle bli 70 stycken. När jag var klar hade 27... Hur småa tänkte dom att dom skulle vara?!?! Så jag fick börja om och gjorde en dubbelsats till. Det borde räcka nu va? ;) See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0