Home sweet home

Hemma! När man kommer hem efter en resa på ungefär 26 timmar ser sängen ut som ett helgon där den står helt öppen för en att bara krypa ner i och somna in i en så djup sömn att  inget skulle kunna väcka en. Men klockan är just nu 15.30 vilket gör att jag inte kan göra det än. Men jag tror att jag har varit vaken så pass länge att jag klarar mig några timmar till. Vi klev upp 6 på morgonen igår (amerikansk tid) men 12 på dagen igår(svensk tid)och började göra oss klara för hemfärd. Åkte från Miami till New York och sedan därifrån till Sthlm. Tåget hem till Sundsvall och taxi till Alnö. Hela resan tog ungefär 26 timmar som sagt vilket betyder (eftersom jag inte har kunnat sova något på flyget) att jag har varit vaken lika länge. Fast på tåget somnade jag en stund faktiskt och vaknade av att jag dreglade...
Själva resan i sig har varit underbar. Vi har solat, shoppat, ätit gott, varit på Sea World, shoppat lite till, hållit i alligatorer och badat varje dag. Även om man blev lite less på de diskussioner som pågick under kvälls tid i "barnens" rum så överlevde man att bo 5 pers i ett rum. Jag tackar alla som har varit med på resan och hoppas vi kommer göra liknande saker i framtiden =)See ya! // Flidus
Hemma! När man kommer hem efter en resa på ungefär 26 timmar ser sängen ut som ett helgon där den står helt öppen för en att bara krypa ner i och somna in i en så djup sömn att  inget skulle kunna väcka en. Men klockan är just nu 15.30 vilket gör att jag inte kan göra det än. Men jag tror att jag har varit vaken så pass länge att jag klarar mig några timmar till. Vi klev upp 6 på morgonen igår (amerikansk tid) men 12 på dagen igår(svensk tid)och började göra oss klara för hemfärd. Åkte från Miami till New York och sedan därifrån till Sthlm. Tåget hem till Sundsvall och taxi till Alnö. Hela resan tog ungefär 26 timmar som sagt vilket betyder (eftersom jag inte har kunnat sova något på flyget) att jag har varit vaken lika länge. Fast på tåget somnade jag en stund faktiskt och vaknade av att jag dreglade...

Själva resan i sig har varit underbar. Vi har solat, shoppat, ätit gott, varit på Sea World, shoppat lite till, hållit i alligatorer och badat varje dag. Även om man blev lite less på de diskussioner som pågick under kvälls tid i "barnens" rum så överlevde man att bo 5 pers i ett rum. Jag tackar alla som har varit med på resan och hoppas vi kommer göra liknande saker i framtiden =)See ya! // Flidus


Stranden nedanför hotellet


Bada, bada, bada


Shoppa!!! =)


Mmmm... Mango kyckling...


The beach at night



Just det! Glömde en sak... Vi har varit i Miami Ink studion också ;D Så JÄVLA coolt!!!


Hur awesome är inte detta???


=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Och hela gänget =)



Kommentarer
Postat av: frida

Verkar som ni haft det jätte bra! :D

2011-08-07 @ 16:33:42
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0