The kids are all right

Jag har varit själv hemma sen typ 6 och det har varit jättetråkigt! Jag har kollat på film, kollat på tv, sett klipp på youtube och bakat chokladbollar (som nästan är slut nu). Filmen jag såg var The Kids Are All Right med bland andra Josh Hutcherson (aka Peeta Mellark ;D), Mia Wasikowska, Julianne Moore och Annette Bening. Den var faktiskt riktigt bra för att vara en drama film och då är inte jag ett så stort fan av dramer. Kanske lite dryg men väldigt intressant samtidigt. Den får 3,5 av 5 pingviner =)
Här är trailern:

Och ett klipp med Josh... LOVE IT! <3 xD

Och en blid ;P

Kommentarer
Postat av: Kip

Men Frida, det här är ju inte okej va? Ha tråkigt några dagar innan skolan börjar. Du menar inte att jag måste ta tåget upp eller något och underhålla dig :) Du kan ju också kolla på den fina "boken" jag gjorde ju, fast det blir nog lite tråkigt i längden;) But damn! it turned out pretty amazing(you might prefer awesome) after all :)

Peace out! Ludvig aka Kip

2011-08-20 @ 03:22:28
Postat av: flidus

hahaha jag har läst den några gånger efter jag kom hem faktiskt =D Den är... like you said... AWESOME!!! ;D

2011-08-20 @ 03:48:47
Postat av: Kip

Var ju jag som gjorde den, så då förväntar man sig ju att den måste vara awesome ...;) eller ?:P

2011-08-20 @ 21:01:22
Postat av: flidus

hahaha självklart ;)

2011-08-21 @ 12:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0