Reunion 2 =D

Idag har man varit med dom kära vännerna hemma hos Frida med alla hundarna. Vi har spelat Njär & Fjärran som faktiskt var roligt =) Sen gick jag och frida ut med Safir och Pirat på en liten promenad. Blev lite biten i armen av Safir när vi mötte en annar hund. Lite halvläskigt =S Men det gick bra =) Sen åkte jag och mamma hem till pappa så jag kunde packa för jag åker ju till Mariestad imorogn!!! Ska bli såååååå kul att träffas igen! =D Även om jag skakar lite över själva resan dit så är jag jättepeppad! Tåget till Sthlm går 10.09 imorogn, tåget till Skövde 14.10 och sen ska jag möta Kip på stationen? Ludde om du läser detta innan imorogn får du gärna kontakta mig ;) Iaf ska jag åka med Ludde till Mariestad och sen är vi där! Vi ska tydligen till Fiias mormor imorgon kväll och fira hennes födelsedag och det ska bli jättekul =) Även om jag inte har träffat henne tidigare blir det nog super ;) Sen på lördag kommer Alma och då ska vi typ grilla med Fiias kompisar vilket också ska blir kuligt. Det kommer bli en rolig helg med andra ord. See ya! // Flidus


Sen reunion i vintras här i sundsvall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0