Slagsmål, barn och skola =D

Hejhej! Idag har jag varit med Sara, Lill Ida och deras kusin Alle och fixat lite inför imorgon då vi sak spela in fightscenen till deras film Byplundrarna. Har varit jätteroligt och jag måste säga att jag och Alle hade ett jävla teamwork eftersom vi träffades för först gången idag ;) Imorgon ska mina kära vänner från teatern Annie och Agnes hjälpa oss och slåss lite så det kommer att bli jättebra. Sara och jag vart kvar på spelplatesen idag när Ida och Alle hade åkt hem och koregraferade alla fighter så vi hoppas det kommer gå ihop imorgon. Med tanke på teatern så fick jag/vi breven från KVT idag! Äntligen! Fast jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska börja i vuxengruppen eller forsätta i ungdomsgruppen ett år till. Jag kommer ju få min egna barngrupp tillsammans med Mimmi (Vilket kommer bli helt awesome! =D) så jag kommer inte kunna göra alla tre för då kommer jag inte hinna med skolan (som börjar på måndag). Men det lutar nog åt att jag fortsätter ett år till i ungdomsgruppen och har barngruppen och kanske börjar i vuxengruppen nästa år. Jag ringer Perra imorgon och fixar det...

Och btw så var det jätteroligt i Mariestad och vi har redan börjat planera nästa resa som troligen går mot Uppsala och hem till Alma under höstlovet =) Bilder från Mariestad kommer snart ;) See ya! // Flidus

Kommentarer
Postat av: jag

jätte bra blogg! gillar den

2011-08-20 @ 10:44:45
URL: http://349
Postat av: flidus

och du är...? xD

2011-08-20 @ 16:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0