"Men Hitler var ju en stor djurvän." "Aa fast han sköt sin hund..."

Idag har vi officiellt mött ettorna. Vi hade "fadderdag" på Norra med dom där vi skulle leka och aktivera dom i 1,5 timme. Det var faktiskt ganska kul men efter 8 omgångar av trattboll i regnet med de fyra olika grupperna var man ganska less. Efter skolan åkte jag, Mimmi, Maya, Kajsa och Maja och handlade på Henköp och sen åkte vi hem till min mor och gjorde tacos. Senare kom Folke och Niklas och vi hade lite skumma saker för oss... som vanligt. Nu har vi en idé till Culture Ictu (våran "allmäna" teatergrupp). Så vi hoppas det blir nått ;) Imrogon är det vanlig dag med engelska och samhällskunskap. Man börjar komma in i skolarbetet igen. Vi har börjat med de förnämnda änmerna plus religion och kommer snart börja med Scenisk gestaltning B vilket ska bli jätteroligt =) Men nu ska jag skriva lite på min berättelse. See ya! // Flidus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0