En röd skola om mobiler =)

Idag har det faktiskt hänt lite saker. Jag har färgat håret igen så det är RÖTT! Sen åkte jag och mamma och mötte pappa på MediaMarkt och jag köpte/fick en ny mobil! =D Äntligen! Det blev en Xperia Mini Pro och jag är redan väldigt bra kompis med den ;)Det finns ett ganska roligt spel på den där man ska skjuta zobies med blommor så dom inte tar sig in i mitt hus. Det är ganska spännande... Sen har det inte hänt så mycket mer... Men vi börjar skolan imorgon igen! Det ska faktiskt bli kul att komma tillbaka och träffa klassen, lärarna och framför allt se dom nya ettorna. Tycker alltid det är roligast att kolla på de nya som kommer till skolan. Vi börjar ett imorgon och just nu spekulerar jag och "gänget" hur och när vi ska ta oss till skolan xD Folke ska tydligen åka med mig när jag åker med mamma halv 1, Kajsa är lite osäker på om hon ska ta bussen eller åka med mig, Mimmi ska åka med Maya, Niklas har beslutsångest och Maja är förvirrad. Allt är fortfarande som vanligt då ;) Längtar till imorgon. See ya! // Flidus


My new phone ;)

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Den är ju annorlunda än min! :o konstig mitten knapp xD

2011-08-22 @ 14:00:45
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0