AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!! =DDDDDDDDDDD

OMG!!!!!!!!!!! Kollade nyss på Hungerspelen trailer som gick på Mtv's VMA och det var helt galet!!! Det var precis som man hade föreställt sig det med skogen och själva Katniss och allt även om man inte fick se så mycket. Aaaaaaaaahahahah nu kommer jag inte kunna sova men det gör inget för jag ska upp om en havl timme xDDDD Jag är så spidad! Men dom släpper inte trailern i sverige än vilket suger men nu har jag iallafall sett den! =D Jag är så glad att jag klev upp! SÅ VÄRT DET!!! =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD <333333333333333333333333333



KAN INTE VÄNTA!!! Det är ju 206 dagar kvar!!! D= =D =D =D =D =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0