20 år men fortfarande ett barn ;)

Herregud vilket drag! Victor fyllde ju 20 igår och idag hade vi överraskningsfest för han. När han kom hem med Lena hade nästan halva hans hockeylag och andra vänner gömt sig på gården. När Victor kom till dörren busvisslade pappa och alla kommer fram från knuten av huset, bakom buskarna och från lillstugan och Victor får en liten chock ;) Vi käkade, öppnade paket (där majoriteten av sakerna var nått typ av ölglas xD) och sen blev det party. Musiken på hög volym och alla hade nått att dricka hela tiden. Musiken dånar fortfarande i väggarna och det känns som om klockan skulle kunna vara 2 på natten. Frida har precis åkt hem och det var tur att hon var här annars hade jag inte vetat vad jag skulle ha gjort ;P Festen är fortfarande igång men jag är ganska slut eftersom man har gått i skolan idag också. Imorgon kanske jag ska till Folke (Så Folke om du ser det här innan imorgon kolla på din mobil!!!) på spelkväll. Vi får se vad som händer ;) See ya! // Flidus












Ett nöjt födelsedagsbarn ;)

Grattis broder! ;D



Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Fy fan va kul! :D

2011-08-26 @ 23:02:28
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/
Postat av: frida

Tack för att jag fick vara med! :D hade en riktigt trevlig kväll :)

2011-08-29 @ 12:20:37
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0