Kalas och kostymer.

Tisdag: Upp på skolan. Matteprov.... Gick inte bra alls men fick iaf reda på att jag fick G i matte A vilket var en stor lättnad. Matte B... troligen IG. Skulle inte förvåna mig. Iaf, efter provet (då Niklas satt kvar i salen) började vi andra duka upp för kalas. Niklas fyllde nämligen 17 igår =D Vi åt jättegoda muffins som Maya hade gjort, drack saft och hade ljus. Mysig var det ;)


Mimmi ville ha muffins!

Mmmm..... (Grejen med citoronerna är att Niklas älskar citron... just so you know)

17 ljus! =D

En riktigt glad Niklas =D

Efter kalaset hade vi inriktningar och vi fortsatte att klippa och klistra i manuset vi håller på med på teatern. Slutade vid halv 4, sprang till blåkiosken, köpte mat och satte mig på Konsert för att käka. Hade rep halv 5 och det gick riktigt bra. Kändes som om det var på riktigt. =)

Onsdag: Idag började vi med teater då vi skrev ihop allt som vi fixat i manuset. Imorgon ska vi börja med scenorgafi, mask och kostym. Det ska bli jättekul =D Efter skolan åkte jag, Erika, Niklas, Maya, Kajsa och Isabell till Kuben för att planera lite inför premiärfesten. Det är ganska rörigt men jag tror vi får till det. Det ska bli jättekul och idag var vi och sprang runt i kostymförrådet och letade kläder till festen.

 
Kajsa och Isabell testar lite okila plagg ;)

Det finns mycket att välja mellan xD Och det där är bara en hylla... Det finns typ 3 långa och 3 korta hyllor plus många lådor ;)

Hittat nått?

P.s Genrep imorgon och sen kör vi ;D


Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Nice! :'D

2011-04-06 @ 23:48:16
URL: http://weron.blogg.se/
Postat av: Niklas

Ladda upp den på bloggen occkså:)

2011-04-07 @ 20:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0