Såpbubblor!

Nu är jag sådär skönt trött igen. Efter gårdagen kanske man kan förstå ;) Det blev en hel dag på stan med Mimmi och Maya då jag inskaffade ett par kortbyxor och sen blev det bio. Vi såg "I am number four" och jag tycket den var jättebra. En typisk såndär "flidus-film" med blandad action och romantik och lite övernaturligt. Om ni ser den förtår ni precis vad jag gillar för filmer. Sen gick vi hem till mamma och målade lite på mammas målarduk från dollarstore. Sen kollade vi på ännu mer film. Mamma hade varit hos en kompis och fått lite filmer så vi kollade på "Red riding hood" (som jag inte var särskilt imponerad av) och sen på Superhjältarna. Mimmi somnade mitt i Superhjältarna men jag och Maya kollade klart på den och somnade vid 5 tror jag. Imorse ringde Mimmis mobil vid 11 så vi gick upp och sen ner till stan där vi egentligen inte gjorde något. Eller... Vi köpte en flaska såpbubblor och stod vid ån och blåste med sugrören vi tog från donken. Sen kom Folke och sen Niklas. Maya köpte en tröja och jag ett linne eftersom det har gått hål på mina andra... Mitt uppi allt ringde Perra och frågade om "vårt kvartersteatern-gäng" kunde hjälpa till med att baka till barnfestivalen och stå i kiosken och det var klart att vi kan så nu är jag uppbokade den13, 14, 15 maj så ni vet ;) Sen satt vi bara och kollade på lite folk vid esplanaden och sen kom pappa och hämtade mig och nu är jag hemma på Alnö igen. Imorgon skulle det bli fint väder så då tror jag att jag ska ta med mig kameran in till stan och fota lite ;) Bilder från idag kommer nog på våran klassblogg www.forviarestet.blogg.se inom kort för jag tror Maya har fotat lite. Nu ska jag se på mer film. See ya! //Flidus

Ps. Jag ska nog skaffa ny design på bloggen ;)


;D


Byxorna (hihi det ser ut som om jag sitter ihop x])


Alex Pettyfer som John Smith = Me like <3



Kommentarer
Postat av: frida

Sv: Ja, det hade vi :)

Snygga byxor :)

2011-04-28 @ 10:40:55
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0