Skönt trött ;)

Läääääääääääänge sen jag gjorde ett inlägg. Men med skolan och teaterveckan blir man ganska trött så jag har helt enkelt inte orkat. Men hittills har varje föreställning gått bra. Även premiärfesten som vi fixade i lördags blev bra. Vi hade en lite "fångarna på fortet"-liknande lek som jag tror alla tyckte va rolig. Men jag var sjukt trött efter festen och jag tror jag har gått och lagt mig innan halv 11 varje kväll sen festivalen började. varje dag denna vecka har i princip sett likadan ut. Kliva upp, gå på skolan, ner på stan, äta på stan, till konsert (för man orkar inte åka hem mellan), föreställning senare på eftermiddan/stå i kiosken mist 2 timmar och sen hem, plugga (minimalt), SOVA! Så har det varit sen i lördags. Det tar verkligen på krafterna men det är SÅ VÄRT DET =D Att umgås med så sköna människor varje dag, sitta och prata om allt och inget i 3 timmar innan man själv har samling och föreställning. Träffa nya människor varje dag och prata med dom som om man har kännt dom i flera år. Få ställa sig på scenen, agera och vara nån annan en stund. Sen tillbaks till verkligheten och vara sådär skönt trött som man brukar vara när man är på väg utomlands men måste vända på dygnet. Haha, va poetisk jag är xD Det jag vill säga är att det så Grymt kul att vara en del av Kvartersteatern. Om du vill haka på så tveka inte ;D Ikväll har jag föreställning igen kl.21.00 och Frida, Sara och Emil ska komma. Det ska bli jättekul att träffa dom igen!!! Det var jättelänge sen nu. Så jag ska peppa gruppen ikväll så vi gör den bästa föreställningen någonsin! Nu börjar jag om 10 minuter så... See ya! // Flidus   


Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Se ya tonight!

2011-04-15 @ 09:41:06
URL: http://weron.blogg.se/
Postat av: frida

Låter bra det, syns sen! :D

2011-04-15 @ 11:11:15
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0