Genrep.

Orkar inte skriva om min morgon... Säger bara att den var jobbig och att jag hatar bussarna i Sundsvall. Men väl på skolan hade vi samling som vanligt på torsdagar, gjorde lite reklam för festivalen. Hade sen teater då vi fixade yttligare med manuset och spånade lite i scenografin och kostym. Det ska bli intresant och se hur det blir i slutet  =) efter skolan gick jag, Niklas, Erika och Isabell till Matlusth och köpte en pizza som jag, Erika och issa delade på nere på konsert. Hade genrep (sista repet innan premiären) halv 5 och vi hade lite publik idag också så det kändes nästan som en riktig föreställning. Det gick riktigt bra tycker jag. Det ska bli kul att komma igång på riktigt med själva festivalen. Det kommer bli en hetsig men grymt rolig vecka ;D Imorgon blir man 17 också och det ska väl firas med klasskompisarna först kanske hemma hos mamma, sen blir det middag med pappa och Carina och senare i veckan tror jag att jag drar ihop tjejerna och hittar på nått roligt ;) Nu ska jag läsa min bok eftersom vi har seminarium imorgon. Jag har läst 4 kapitel =) See ya! // Flidus  

 


Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Skulle vara gryyyyyyyyyymt om vi hittade på något! :'D

2011-04-07 @ 23:25:48
URL: http://weron.blogg.se/
Postat av: Alex

Grattis i förskott syster! ;D

2011-04-08 @ 13:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0