En estets vardag.

Faktiskt ganska rolig dag. Den började med att jag, Kajsa och Emma gick och häsade på Danne på Pressbyrån där han började jobba i måndags (så om ni ser en kille i svart hår och skägg så är det han;)). Jag tror han blev ganska glad när vi kom eller så trivs han väldigt bra där. Jag hoppas det är båda ;) Sen tog vi bussen upp till skolan och hade teater först lektionen. Först fick vi fylla i ett papper där vi skulle skriva ner våra mått för vi ska hjälpa 3:orna med deras slutproduktion och Gunilla skulle börja med kostymerna. Sen fortsatte vi med våran pjäs. Nu har vi börjat gå in lite djupare i pjäsen och börjat lägga regi i scenerna. Det är jättekul att äntligen få börja med manuset på riktigt och jag tror det kommer bli jättebra när vi är klara =) Efter det käkade vi. Fisk... Nja jag har ätit godare. Sen hade vi svenska. Eftersom Frida ska gå på mamma ledigt ska vi få en ny lärare i svenskan och hon verkar nice. Sen överraskade vi Frida med presenten vi hade köpt och hon blev jätterörd och började gråta... På ett sett var det kul och vi kommer sakna henne mycket.
När vi väl hade slutat gick vi ner på stan och gjorde inget alls. Vid 16 träffade jag Frida utanför Thoren och vi gick och kollade poå lite kläder sen skjutsade jag och pappa hem henne. Vi han också planera nästa lördag då vi ska träffas =) Ska bli så kul! 
Nu har jag käkat och nu tror jag jag ska skriva lite =) See ya! // Flidus  


Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Gryyyyyyyyyyyyyym bild!

2011-04-21 @ 16:53:10
URL: http://hungercatchjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0