Älskade teater <3

Natten var jobbig då jag drömde att jag försov mig. Jag skulle till teatern vid 10 och vaknade vid 11. PANIK!!! Fast det var ju bara en dröm så jag vaknade helt utmattad och stressad. Men halv 9 ringde klockan, jag duschade åt och tog sen en promenix ner till stan. På konsert hade vi första repet och det känsdes bra =) På lördag händer det! Premiär halv 2. Haha lite coolt att min första dag som 17:åring blir på scenen ;) På fredag när jag (och Kajsa) fyller år blir det kanske nått på stan efter skolan, senare på kvällen blir det middag med familjen och sen vet jag inte. Kanske bjuder in tjejerna ;) vi får se. På tisdag: rep på Konsert och genrep på torsdag.
Ikväll blir det en lugn hemmakväll med pappa. Kanske blir en film... troligen. Imorgon blir det möte på Konsert med festkomittén för att bestämma lite inför premiärfesten som är på lördagkväll. En fullproppad vecka alltså. See ya! // Flidus


Kommentarer
Postat av: frida

Sv: tack, kanske skulle behöva det <3

2011-04-05 @ 11:54:41
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0