Coooooooooooooooooooooolt!!! =DDDDDD

Nu har jag kommigt hem från Sthlm. Som sagt var vi på Blue Man Group konserten. Det var bland det häftigaste jag nånsin har sett. Dom är så jävla bra och roliga. Haha dom såg helt vilsen ut. Det var så värt resan. I expressen fick dom ett bi men expressen kan ju gå och dö! Den som skrev artikeln måste varit döv och inte haft nån humor alls. Jag skulle ha gett dom 100 bin om det gick. På slutet välde det ut återvunnit papper över publiken och man typ druknade i det. Det var SÅÅÅÅÅÅÅ häftigt! =DDD Och nått som inte jag visste var att vi skulle på premiären så det var sjukt mycket kändisar där. Carola, Hendrik Hjält, Babben Larsson, Kristi Tomita, Andreas Carlsson, Martin Stenmark, Karl-Jan kocken, Eva Röse och några fler. Det var röda mattan och fördrink så det var coolt. Stina sprang runt med kameran och tog kort på alla kändisar hon fick tag på. Angående kamera... Jag hade med mig min till hotellet, och GLÖMDE den där! Fatta vad less jag blev!
Idag gick vi lite i gammla stan och vanliga stan. Jag köpte ett par byxor sen åkte vi hem med tåget. Tåget kom till Sundsvall vid 17.47 och jag hade dansen kl.18.00 så jag och pappa fick hoppa in i bilden och gasa iväg till blåhuset. Jag hann faktiskt =) Så nu är jag hemma och kollar på Idol.
 

 

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Dom är så grymt bra! ((((: Tänk och se dom live avundsjuk

2010-09-09 @ 22:10:39
URL: http://weron.blogg.se/
Postat av: frida

haha xDD

2010-09-10 @ 08:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0