kort dag

Idag har man haft en lektion. Inte helt fel, synd bara att man är förkyld. Fick en kraftig hostattack på naturkunskapen och var tvungen att gå ut. När jag var på toaletten hade jag låst dörren som vanligt. När jag skulle ut fick jag inte upp låset! Kände hur paniken växte. När jag stått och ryckt i dörren i vad som kändes en evighet gick det upp, jag går ut och ser att det sitter 4 st treor utanför. Haha va pimsamt! Iallafall, efter 2½ timme med naturvetenskap var det lunch sen skulle vi ha gympa men den skulle inte jag vara med på eftersom jag är förkyld så jag och Sanna gick och åt sen gick vi och sjukskrev oss från gympan. Vi skulle ha slutat efter gympan så  vi kunde gå hem. Klockan var typ halv 12. Jag gick ner på stan och köpte ett par skor som jag och mamma kollade på igår sen gjorde jag Frida sällskap på hennes skola. Jag träffade JW också. Hon var så hes att hon nästan inte kunde prata. Haha, stackarn. Det är många som är förkyld nu. Frida och jag gick och tog en glass på McDonals sen åkte jag hem. See ya! =)


It´s the Walk of Fame.

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Fin hostattack där xD

2010-09-07 @ 23:09:08
Postat av: Anonym

Mm... skojar du? xD

2010-09-08 @ 08:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0