Bästa dagen på länge.

Bästa dagen på länge. Började kl.12 med mentorstid i typ 20 minuter. Sen hade vi rast i ungefär en halvtimme då Maja D och jag gick och åt själva... Vet inte vart dom andra tog vägen. Sen hade vi musik på Eos då vi skulle göra nån rytm ramsa eller nått. Våran blev faktist ganska cool. Efter det slutade vi vid typ halv 3 så vi gick inte i skolan så länge idag. Det gillar vi! Efter skolan gick jag, Sandra, Kajsa och Maja ner till stan där vi satt vid vattnet och kastade sten på en dum and som bet och var dum mot de andra två så den döpte vi till Folke, den som var mest mobbad av Folke döpte vi till Kajsa och den sista till Alla andra. Sen gick vi och praade om allt och inget och hamnade utanför Thoréns BS. Sen kom den riktiga Folke. Vi stod kvar och pratade ett tag sen kom Frida för vi skulle fika. Vi gick på chokladcaféet där jag skulle ta en sallad men dom var slut så jag fick ta en äcklig macka istället. Sen splittrades alla och jag väntade på Carro på Navet eftersom vi skulle på dansen. Nu är jag hemma, hjälper mamma med tvätten lite och lyssnar på music. Hoppas alla har haft en så bra dag som jag.
Peace out! // Flidus
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0