trååååkigt

Sitter på skolan och har grymt tråkigt. Vi har haft lunch/rast i ungefär en och en halv timme. Finns inget att göra mer än att sitta vid datorn och där har jag gått igenom allt från facebook till bloggar och några ranom sidor. Börjar vid 13 igen med engelska. Sen ska jag hem och packa eftersom jag åker till Sthlm imorgon. Jag och min familj och pappas tjejs familj ska gå på Blue man group på Göta lejon imorgonkväll. Men jag ska vara på skolan på förmiddan för vi måste presentera vårat konstprojekt. Nu är det bara en kvart kvar tills vi börjar så jag kanske ska börja gå till klassrummet... som ligger 10 meter härifrån. Later! /Flidus  

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

underbaaaart! xD

2010-09-07 @ 23:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0