Kalas

Hej hopp =) Idag har det varit en vanlig dag på skolan fast vi fick två nya people till klassen, Erika (som går i min teater btw) och en kille som hette Per (Pelle) som ska gå musik. Efter skolan mötte jag Carro på stan för vi skulle fixa presenterna åt Sara. Jag bytte en film som jag hade köpt igår men det kändes inte som rätt film. Så det blev Percy Jackson istället och Carro köpte ett biokort. Sen kom jag hem och duchade och fixade lite saker sen bar det iväg till Sara. Vi har knäppt lite bilder (kommer) och kollade på filmen Balto. Vi fick riktigt god mat och vi lekte våran favoritlek. Den där när man gömmer ledtrådar i huset och den ena ska leda till den andra och man ska få fram ett lösenord och det lag med snabbast tid vinner. Så klart vann jag och Frida som vanligt (a).  Nu sitter jag och Sara som två datanördar igen med varsin dator i knät och Sara håller på att fixa min blogg så den får en ny design. Men vi ska snart sova... Kanske. Vet inte. Får se. 
See ya! // Kainu
 


Kommentarer
Postat av: frida

klart att det var vi vann som vann ;) vi är ju bäst (Y)

2010-09-25 @ 15:54:19
URL: http://fridakillander.blogg.se/
Postat av: frida

ojdå xD jo så skulle det stå :P

2010-09-25 @ 15:57:24
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0