Nothing is stronger then us!

Jag är grymt trött och ska egentligen sova nu men det är en sak jag måste säga... Frida Killander, du är en sån grym vän och jag är så lycklig att jag har dig. Du är finns alltid där när jag behöver dig och lyssnar på en när ingen annan gör det. Ingen kan någonsin klippa det band vi har och jag hoppas det håller för alltid. Du är den enda jag riktigt kan prata med och som jag litar på mest i världen. Som vi sa kan alla ha stora problem som inte verkar så viktiga för andra men du förstår och det är jag så grymt tacksam för. Ingen kan ha en lika bra vän som jag har och inget kan förstöra våran vänskap fast vi är så olika (vilket jag älskar). Du vet exakt hur man får mig på bättre humör och ditt skratt smittar av sig.  Jag vet att du vet det här men jag kommer alltid finnas för dig också oavsett vad det är för problem. Om det är vilken väska du ska ta eller hur du ska rädda jorden om du bestämmer dig för att göra det så ska jag hjälpa dig på nått sätt. Älskar dig! <3   


Kommentarer
Postat av: frida

Naaw jag älskar dig också <3 hoppas verkligen att vi kommer hålla ihop för alltid. Du betyder så mkt för mig och den finns ingen som du.Du är helt enkelt bäst

2010-09-04 @ 16:05:07
URL: http://fridakillander.blogg.se/
Postat av: Vaiho~

Sv; Rätt! xDDDDD Du ska få din dextrosol nån gång ^^ xD

2010-09-05 @ 09:45:44
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0