106 dagar kvar!

Jag har precis pratat med Fia som kommer HIT om 106 dagar! FÖÖÖÖÖÖÖR långt bort! Dom måste komma nu!!!!! Fia kommer att komma en dag för Ludde, Jonas och Alma. Här är våra sista ord på msn:

Fiia säger: 
ja och jag kom åpoå en sak! när jag går av tåget måste jga kasta väska noich springa fram och krama dig!


flidus.blogg.se säger:
haha jag kommer hinna springa IN i tåget innan du har kommit ut! :D:D



Fiia säger:
hahaha ja det skulle inte förvåna mig! jag kommer fastna i alla stolar i min iver!! :D



flidus.blogg.se säger:
haha smsa vilken vagn du sitter i så vi inte missar varandra ;D


Fiia säger:
hahah jaa!!!  godnat"


flidus.blogg.se säger:
haha gonatt

Det kommer bli så J*VLA kul när dom kommer så jag kommer svimma!!! LÄNGTAAAAAAAR!!!! =DDDDDD


Frukost i Central Park i sommras (Y) =DD


Kommentarer
Postat av: Ludvig

Längtar galet mycket :D Jag gör ju redan tummen upp på bilden du lagt in ;)

2010-09-20 @ 22:45:08
Postat av: Vaiho~

Nice de (y)

2010-09-21 @ 22:31:18
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0