Zombies på 1800talet...?

Idag fick jag skjuts med pappa till stan så jag kom dit 20 över 8 och vi ska vara där kvart i 9 men Gunilla kom strax efter. Drog på sig kostymen igen och drog ner till vängåvan och spelade sketchen ytligare 3 gånger. Kallt var det så vi gick in på Direkten kiosken och värmde oss. Efter det fixade vi oss till maskeraden på skolan. Det vart zombies, jokrar och vampyrer. Vi skulle ta bussen upp till skolan så folk kollade lite på oss. Haha. Det var sjukt kul att se alla olika kostymer folk hade på sig då en stor del av skolan var utklädd. Efter skolan stannade jag, Mimmi och Maya kvar för vi skulle göra klar hemproven men jag blev ändå inte klar så jag skickade det till mig själv så jag kunde fortsätta hemma och det vet vi ju hur det gick... Anyway, nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon för då ska jag också till stan och vara 9åriga Olivia från 1800talet så får vi komp en annan dag ;D See ya!// Flidus

Alla var helt döda på engelskan...



Kajsa, Maja, Folke och jag.



Jag, Folke och Maja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0