Sherlock Holmes

Sitter i min ensamhet hemma i huset och är ganska rastlös. Har gjort lite av det mesta som går att göra här hemma. Kollat på film, ritat, fixa lite med min scrapbook, suttit vid datorn, spelat guitar hero och ätit. Vill göra nått! Jag får panik! Fast filmen är väldigt bra. Det är ju Sherlock Holmes. Köpte den idag plus en present till pappa när jag var på Birsta. Nu såg jag en lite miss dom har gjort på filmen. Dom springer i vattnet upp till midjan men när dom kommer upp till fabriken är dom helt torra =P 

Holmes: -"Save your bullets, Watson". Dom ser Blackwood.
Watson: *bang*
Holmes: *bangbangbangbang*.
Watson: -"What was that about saving bullets?"  xDDD





Kommentarer
Postat av: Vaiho~

klockren!

2010-10-03 @ 17:11:19
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0