Aktivitets/födelsedag.

Dagen har varit awesome då vi hade aktivitets dag med 3orna. Det var roligare än jag trodde det skulle bli. Det var som en tävling där klassen blev uppdelade i 5 lag och man skulle gå till olika stationer där vi skulle göra olika saker som att hålla en fjäder i luften genom att blåsa på den, spela ett skruvat Pictunary, spela Dobbidoo på ett specielt sätt och leka jagis med kramar och skrika med magstödet. Så det har varigt en sjukt rolig dag. Plus att pappa fyller 53 år idag så vi har firat honom med lite kaka och god mat. Han fick första sesongen av Vänner av mig och Victor. Farmor och farfar är också här och jag och farmor har gjort deg till dom godaste kakorna som finns: Kangos! Jag och Elin ska nog baka ut dom i helgen när hon och Carina kommer hit. Imorgonkväll ska jag på bio med Frida, Sara och Ida. Vi ska se den nya Avatar: The Last Airbender. Skriver mer om den imorgon. See ya! // Flidus.  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0