The Social Network aka Facebook.

Gör ett nsabbt inlägg för jag måste sova! Jag kände mig lite rastlös förut så jag frågade på facebook om nån ville hänga med och se en film på bio. Sara och Folke svarade först så jag, Sara, Folke och Robin, som Folke var med, reserverade platser på filme "The Social Network" som handlar om en kille som kom på... Facebook. Den var ganska bra faktiskt och det var roligt att se hur det gick till. Tänk om inte det killen hade kommit på fb, då hade inte jag kunnat fråga om nån ville gå på bio och vi hade inte sett den filmen eftersom jag inte hade kunnat fråga och den filmen hade aldrig spelats in... eller nått... Iallafall, nu ska jag sova så god natt. See ya!// Flidus


Kommentarer
Postat av: Vaiho~

hahhaa, fint filmsnack! xD Den var nice (:

2010-10-25 @ 19:35:10
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0