söndag

Nu sitter jag och Victor i vardagsrummet och väntar på att pappa ska komma hem. Han har varit i Barcelona med Carina i ungefär en vecka. Men det känns som om det var aslänge sen jag riktigt träffade honom. Han reser mycket och ska snart iväg igen om några dagar bara. Med Victor som jobbar och spelar hockey och mamma också jobbande blir det ganska mycket tid över för mig själv. På helgerna blir det ofta ganska ensamt även om jag uppskattar det ibland. Men det vore roligt att sitta tillsammans i vardagsrummet en kväll och bara kolla på tv, kanske spela spel och bara vara tillsammans igen. Iallafall jag, Victor och pappa. Det skulle nog bli lite konstigt om mamma skulle vara med. Även om det skulle vara kul. Iaf, imorgon är det måndag igen och vi har presentation i nk:n om försurning. Tror det kommer gå ganska bra. // Flidus.


Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Nice bild C:

2010-10-04 @ 22:42:07
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0