*Smälter!*

Idag har varit en bra dag av många anledningar. Det var roligt på eos:n och det var Lunchmusik idag. Det är som en liten konsert som hålls i aulan under lunchen och, iaf vissa i min klass, smälte av "nån" anledning bl.a jag. Haha ja nu har jag, Mimmi och Sandra våran lilla fajt. Engelskan var också helt okej då jag och Sandra satt och kollade på Peter Pan till vårat engelska projekt. Sen dog min mobil och jag skulle gå på bio med Frida så jag fick lite panik eftersom jag inte kan hennes nummer utantill och jag fick inte tag på henne. Sltade med att jag tog bussen till hennes mamma men ingen var hemma så fick sitta och vänta ett tag. Men nu sitter vi här iaf. Det blev dock ingen bio, på grund av snledning. Så det blir Idol och godis och chips. Det är ju lika bra ;D // Flidus 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0