"...så håller du Frida i örat..."

Dagen har varit lite seg men ändå roligt. Även om det är lördag drog jag iväg till stan för att vara utklädd för sista gången. Det var bara jag, Mimmi, Folke och Niklas där men det gick bra ändå. Vi stod vid torget den här gången där jag skulle spela en busig barnhems flicka som tog en boll från gycklaren. Vi fick prata med ganska många som kom och frågade vad vi gjorde och kollade på oss. Sen såg vi konserten en sista gång också då Kiki som kom senare skulle vara Elvira Madigan och nu fick Niklas ta över rollen som Sixten Sparre. Eftersom vi gjorde det här frivilligt på en lördag kommer vi som var där idag få en kompdag att ta ut när vi vill. Awesome! Sen tog jag bussen hem och var tvungen att vänta i en och en halv timme på södra bueesen så jag tog en promenad runt Vi, köpte bröd till imorgon och sen stod jag på busshållplatesn. Victor kom förbi och plockade upp mig för han kom från träningen. Nu är jag hemma själv för Victor skulle ut så nu blir det film och godis. See ya! // Flidus 

Bild från igår:

Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Nice bild! C: Me like ^^

2010-10-24 @ 02:08:40
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0