ORKAR INTE MER!

Jag har upptäckt en sak med mig själv idag. Jag hatar datorer. Mycket. Dom är helt värdelösa när man ska göra nått viktigt. Som i fredags när jag skulle skicka in hemprovet. Eller som idag när jag skulle skriva en utvärdering men jag ´kom inte in på First Class för att få fram det på nån dator. Jag ber Folke skicka den till min dator hemma eftersom jag inte kommer in på FC hemma heller. Kommer hem, öppnar mailen, där ligger det. Ska öppna mailet men det går inte heller. Så nu kan jag inte skriva utvärderingen som skulle vara klar kl.16.00 idag. Men om man inte fick tag på en dator kunde men vänta tills imorgon men eftersom jag inte får upp det satans mailet kan jag inte skriva det tills imorgon heller. HATAR DATORER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0