Fattig 9årig flicka.

Idag träffades klassen på Kultur Magasinet för vi skulle på rundvandring i stan och kolla på vart vi ska vara nästa vecka på "Musik i stenstan" då vi ska spela personer från 1800-1900 talet. Vi ska göra små sketcher på olika ställen i stan. Jag ska spela en fattig flick som är 9 år och har en halvbror och en f.d luffare som pappa. Ska ha en klänning och ett förkläde på mig så jag får ha massor med kläder under annars kommer jag frysa ihjäl. Vi ska ju vara ute i ungefär 2,5 timme. Efter skolan gick jag och gänget och köpte ett block till våran teatergrupp som vi har startat. Sen kom min far och hämtade mig och vi åkte med mat till Victor sen hem och lite senare åkte vi till Kovlan för Victor hade match igen. Blev lika frusen den här gången så nästa gång måste jag ta på mig mer kläder. NU ska jag gå och lägga mig så jag orkar ha aktivitetsdag imorgon med ES3. Det gillar vi starkt! (Y) // Flidus

P.S jag har varit dålig med bilder men det kommer, jag lovar!

Från förra hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0