Chokladtomtar.

Det har varit väldigt roligt men ändå lite drygt idag på skolan. Första hade vi EsV där vi skulle redovisa våra "installations-rubrikls-gestaltningar" eller vad vi kallade det sen började vi på ett projekt där vi ska göra ett performance (blandning mellan bild, teater, musik och dans fast med ett huvudämne t.ex. dans) som är baserad på en dikt eller låttext. Det är ganska svårt men jag, Niklas, Kajsa och Mimmi som är i min grupp har iaf hittat en dikt som vi ska använda. Efter skolan spånade vi lite i dansen (som ska vara vårat "huvudämne") och i musiken. Tror det kan bli riktigt bra. Efter esv:n vart det engelska och det var lite drygt för vi skulle komma på änmen som man kunde debatera om och det var inge kul. Idag var det även tomtejakt på skolan. Aktivitetsgruppen hade gömt 120 chokladtomtar runt om i skolan och jag var den ända i min klass som hittade en =D See ya!// Flidus

                                          
Niklas visar oss runt i källaren på skolan.


Emma on set!


Thimmy och Niklas esv-presentation.


Mimmi och Rambos esv-presentation.


Folke och Kajsas esv-presentation.


Tomtejakt =)


Min tomte! =D och mimmis hand...


Kommentarer
Postat av: Vaiho~

Alltdi den där pósen ;)

2010-11-26 @ 21:43:51
URL: http://weron.blogg.se/
Postat av: Volker

OmNomNom Choklad tomte! <3

2010-11-27 @ 14:59:20
URL: http://bolpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0