Filmkväll.

Gårdagen blev väldigt trevlig av många skäl. Jag fick sova ut och vaknade runt 12 tiden. Smsade Emma att hon kunde komma så vi kunde se klart Sherlock Holmes. Under filmens gång fick jag ett sms från Folke om att filmkvällen var ikväll (igårkväll) och jag frågade Emma om hon ville hänga med. Så vi åker in till stan vid halv 5 tiden. När alla hade kommigt var det jag, Emma, Lillie, Niklas, Kajsa, Maya, Maja, Folke, Hanna, Mimmi och Robin. 11 stycken i Folkes lilla 1:a. Men kul hade vi. Eftersom det bara var jag och Emma som inte ville se skräckfilm blev vi nerröstade och vi såg på 3 skräckfilmer. Själv såg jag kanske totalt 15 minuter av alla tre. Resten av tiden låg jag under filten och var livrädd att Robin (ondskan själv) skulle skrämma mig. Sen gick vi ut på stan vid halv 5 tiden på natten (men det behöver ju inte min pappa veta) och lekte lite på scenen på torget. Filmkvällen slutade med att jag, Niklas, Mimmi, Kajsa, Folke, Hanna, Robin och Maja slocknade vid 7 tiden och vaknade vid 11 idag. Nu sitter jag med Sara i min säng och närdar framför datorerna som vanligt. Sara håller på att fixa min bloggdesign så det blir helt nytt. (Tack Sara! www.weron.blogg.se)

Här är lite blider från igår:

Alla samlade utom Lillie och Niklas som tar bliden =P


The girls

Emo blid på Robin (redigerad) xD


Tankar runt 04.00 tiden...


Jag och Mimmi imorse.

See ya! //Flidus


Kommentarer
Postat av: Volker

Det är en två!

Och den är inte liten!

Och jag är så söt! ;D

2010-11-02 @ 08:41:18
URL: http://bolpe.blogg.se/
Postat av: Vaiho~

älskar folkes tankebubbla xDDDD

Och riktiggt nice med filmkväll ^^

2010-11-02 @ 12:51:36
URL: http://weron.blogg.se/
Postat av: frida

jätte fin design :)

2010-11-02 @ 18:14:59
URL: http://fridakillander.blogg.se/
Postat av: Elin Winegård !

Snygg blogg! Kolla in min vettja! :D

2010-11-05 @ 18:49:36
URL: http://elinannawinegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0