Tre dagar:

Dåligt uppdaterat, jag vet. Men i fredags var Carina (pappas tjej) och hennes familj här, eller iallafall hälften. Det var Carina, hennes barn Stina och Simon och Stinas kille och Simons tjej. Pappa och jag mötte upp dom på birsta där vi tog en fika på ikea. Där träffade jag också Folke, pratade en stund med honom, sen åkte jag och pappa upp till Mediamarkt och impulsköpte en skrivare till datorn. Sen åkte vi hem för att förbereda middagen. Vi vart 7 pers och då var vi inte alla. Haha ganska kul med stor familj ändå.
Igår var det extra danskurser på Danceworld som jag, Frida och Carro var på. Mimmi och Maya skulle också komma men dom försov sig så dom missade hela grejen. Fick iallafall världens träningsverk efter två timmars dansande så jag är ganska orörlig idag. Men kul var det =D Nu funderar jag på om jag ska åka på Birsta och kolla på lite kläder men jag kanske går på stan imorgon istället. See ya! // Flidus
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0