Kläder.

Igår var en rolig dag som jag tillbringade med Frida på Birsta. Det var tänkt att vi skulle köpa julklappar men istället köpte jag två tröjor och frida köpte en tröja och två halsband. När vi skulle hem träffade vi Ida som hängde med oss hem till mig efter att ha varit på Apolo och käkat. Vi spelade xbox Kinect som Victor har köpt och som jag älskar. Vi åt godis och chips och spelade hela kvällen. Sen åkte Ida hem och Frida och jag gick och la oss. Jag tog Fridas kudde som jag alltid gör innan vi somnar och Frida blev lite irriterad. (Men jag älskar dig ändå <3). Idag har jag varit på extrateater på Kuben mellan 14-16 vilket var väldigt roligt. Vi har fått rollerna nu så nu ska vi börja jobba med pjäsen. Pappa kom och hämtade mig och vi har ätit god mat och firat honom lite. See ya! // Flidus

Tröja från H&M 199kr

Tröja från Bikbok 199kr

Väst som jag köpte i fredags från Kappahl 299kr ( =S )


Kommentarer
Postat av: frida

tack för kvällen och dagen :) jag älskar dig oxå fast du sjunger en jätte dålig öåt och tar min kudde innan vi somnar ;) xD

2010-11-14 @ 18:58:10
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0