Julklappar.

Torsdagen har varit helt okej. Fick skjuts av pappa till skolan för han skulle göra lite grejor hemma innan han åkte till jobbet. Kom till storsamlingen och fick reda på att det skulle vara en fototävling på skolan där man kunde vinna presentkort i skolkiosken! Måste vara med men jag har ingen idé på vad jag kan ta på. Temat är "kontakt". Om nån har nån idé är den välkommen att komentera ;) efter det var det metorstid då vi fick lyssna på två killar som läste lite poesi och vi fick läsa några från böcker själv. Efter det var det datakunskap där vi skulle fixa lite saker i PowerPoint och göra en hemsida. Sen ner på stan med Maja, Folke och Kajsa. Mötte Lillie och Emma på Donken där vi skulle äta(sällan). Sen gick jag och Folke runt och köpte lite julklappar och jag fick en film (Happy Feet) av Folke (Thank you brother! =D). Sen skulle Folke hem och jag fick gå in på In för jag skulle vänta på Carro eftersom vi skulle på dansen. Köpte en vit skjorta på H&M som jag ska ha på dansshowen den 12 ;) Sen vart det dans, åkte hem och Timrå vann mot Modo med 4-1. See ya! // Flidus.

Dumle =D
 


Kommentarer
Postat av: Niklas

Ni kanske vann den här gången, men än är det inte över!!!

2010-11-25 @ 22:29:01
Postat av: Vaiho~

Kontakt? uhm... Ta en bild på Frida och Emil och hitta på nått kreativt runt dom. Eller så fotar du lixom i en ram eller nått (: Och gör bilden ljus och fin (: Inte mörk... hmm...

Sv; haha, stressa Frida med att läsa ut den du! :'D

lång kommentar

2010-11-25 @ 23:13:42
URL: http://weron.blogg.se/
Postat av: frida

Sv: haha :) ja jag ska!

2010-11-26 @ 13:42:37
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0