Saknar den gamla tiden lite...

Sitter på skolan igen och diggar Switchfoot på spotify. Börjar om 40 minuter men jag ville verkligen inte ta bussen idag så jag åkte med pappa. Börjar med EsV idag sen blir det lite lunchmusik (<3) medans vi äter sen engelska nationella muntligt. Tror det kommer gå ganska bra faktiskt. Efter skolan blir det antingen hem eller till ö-vik beroende på om Victor kommer få spela nått i matchen dom har i ö-vik idag. Hoppas för jag är ganska pepp på att åka nånstans känns det som. 


Måste hitta på nått snart!!!!
   

Kommentarer
Postat av: frida

ja vi ses för sällan!! saknar tiden då vi sågs varje dag och var med varandra en hel helg, det är jätte ofta som jag saknar dig nuförtiden :(

2010-12-10 @ 19:03:33
URL: http://fridakillander.blogg.se/
Postat av: Vaiho~

Ni får träffas mer! (:

Jag saknar vibacke tiden som fan!

2010-12-11 @ 00:10:22
URL: http://weron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0