The story.

Sitter här och försöker skriva lite på min berättelse/bok men det går riktigt segt nu. Har inte berättat att jag skriver men det gör jag iallafall. Den handlar om en 16-årig tjej som bor på ett barnhem i Detroit och hennes mamma hittar henne. Hon blir "adopterad", träffar sin pappa och får reda på att världen inte riktigt är som hon trodde. Hon och många andra har olika krafter. Hon får träffa en kille som blir hennes lärare inom hennes speciella kraft och mycket andra grejor kommer hända. Jag har en plan på vad som ska hända men just nu går det som sagt väldigt segt. Plus att jag skriver på engelska så det blir ännu krongligare. Men mycket roligare. Men nu ska jag försöka fortsätta. See ya! //Flidus    

Kommentarer
Postat av: frida

vad roligt, den måste jag få läsa :)

2010-12-06 @ 09:52:16
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0