Spruta, Birsta och en vecka.

Idag har jag och Frida dansat igen. Fick ju Dance Central i julklapp så vi dansade hela kvällen igår också. Senare idag ska Frida åka hem och jag ska till Vårdcentralen för att ta min sista Hepatit B spruta sen kanske jag ska till Birsta. Nån som vill hänga med? Måste köpa nytt lim till min fina scrapbook och spendera mitt presentkort på Carlings.
Nu är det bara en vecka kvar tills Alma, Ludde och Fia kommer hit!!! Det kommer bli såååå awesome!
På nyår är det nu bestämt att jag, Frida, Emil och Elin ska vara här hemma hos mig och fira. Det blir väll lite raketer, dans, lite skumpa och annat skoj ;) See ya! // Flidus

 

 


Kommentarer
Postat av: frida

Sv: haha japp ;D

2010-12-29 @ 10:51:15
URL: http://fridakillander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0